Snabb montering med Kabelklämma Stepps

Nu lanserar vi Kabelklämma Stepps med upp till 75% minskad monteringstid.

Om Kabelklämma Stepps

Montering av kabel på kabelstegar kan vara tidskrävande. Med vår kabelklämma kan du minska monteringstiden med 75% jämfört med en vanlig installation. Det blir enkelt att lägga till eller ta bort kablar och fortfarande bibehålla en snygg och ordnad installation.

Kabelklämma Stepps är anpassad för montering intill varandra. Anslutningsbenen är försedda med två olika snäpp som anpassar trycket mot kablarna.

Byggvarubedömningen har bedömt produkten och resultatet blev accepteras.

Du hittar pressrelease och bildmaterial nedan. Till höger hittar du monteringsanvisningar till Kabelklämma Stepps.

Du kan också kolla in produkten här.

Kontakta mig för mer information

Marknadschef

Anders Karlsson

Marknadschef

+46 (0)383-76 36 12+46 (0)70-696 36 12

Personlig presentation

Anders Karlsson

Anders Karlsson är erfaren och har varit en del av MP bolagen sedan 2006. I sin roll som marknadschef har han en betydande påverkan på företagets utseende och närvaro, både i tryckt och digital form. Anders uppskattar att MP bolagen är en stabil organisation med en positiv syn på framtiden och en öppenhet för att investera.

På fritiden ägnar Anders sig åt motion och kontinuerlig inlärning, särskilt intresserad av ämnen där han känner att han har bristande kunskaper. En personlig passion för honom är simracing så när han behöver tid för sig själv förlorar han sig i den virtuella världen med sina VR-glasögon. Där han sitter bakom ratten på en racerbil och kör på olika banor runt om i världen.

Anders har en stark koppling till Italien, särskilt Rimini-regionen, och betraktar det som sitt andra hem. Hans kärlek till landet har sina rötter från ungdomen, då han tillbringade mycket tid där. Det är inte ovanligt för honom att få frågor om han är från Italien. När det gäller musik har Anders svårt att välja en favoritlåt, men han nämner några låtar som han tycker om, från Maria Carey's All I Want for Christmas Is You till Marilyn Manson's Beautiful People. Denna bredd i musiksmak ger en inblick i Anders varierande intressen och personlighet.